Proces reklamacji:
Zazwyczaj reklamacja w Sklepie partnerskim powinna dotyczyć:
Zapis zawarty w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu nie wyłącza uprawnień Klienta do skorzystania według własnej woli z przysługujących mu roszczeń z tytułu gwarancji lub niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. W innych przypadkach należy skorzystać z uprawnień przyznanych w dokumencie gwarancyjnym. Klient ponosi odpowiedzialność za zgłoszenie wady towaru, która nie występuje. W takiej sytuacji Sklep partnerski ma prawo żądać od Klienta równowartości poniesionych kosztów związanych z ekspertyzą towaru oraz transportem. Towar bezzasadnie zareklamowany odesłany zostanie również na koszt Klienta. Za dzień zgłoszenia reklamacji uważa się dzień dostarczenia reklamowanego towaru do Sklepu partnerskiego. Ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji przez Sklep partnerski wynosi 14 dni od chwili otrzymania zareklamowanego towaru. Jednak niektóre Sklepy partnerskie są zobowiązane do wysłania reklamowanego towaru bezpośrednio do producenta, bądź importera. W związku z tym okres rozpatrzenia może zostać wydłużony o czas potrzebny na dokonanie niezbędnych czynności reklamacyjnych. Rozpatrzenie reklamacyjne jest dokonywane wyłącznie przez Sklep partnerski i polega na:
Sklep partnerski nie przyjmuje przesyłek z reklamowanym towarem, odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi, chyba że jego reklamacja zostanie uwzględniona przez Sklep partnerski. Towar musi zostać zabezpieczony tak, aby w czasie przewozu nie uległ zniszczeniu, ponieważ towar uszkodzony nie podlega reklamacji. Reklamowany towar należy odesłać na adres wskazany przez Sklep partnerski. Prosimy o nie wysyłanie przesyłki z reklamowanym towarem na adres Portalu KOMINY.PL.
© 2004 - 2024 Internet Code Sp.z o.o.. grupa pasaży: zbudujmy.pl