SPIS TREŚCI:
§1. Definicje
§2. Składanie zamówienia
§3. Realizacja zamówienia
§4. Cena towaru
§5. Formy płatności
§6. Ochrona danych osobowych
§7. Reklamacja
§8. Gwarancja
§9. Zwrot zakupionego towaru do sklepu bez podania przyczyny
§10. Prawo klienta do nie przyjęcia towaru w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych
§11. Prawa autorskie
§12. Wypowiedzi klientów
§13. Wyłączenie odpowiedzialności zarządcy portali grupy ZBUDUJMY.PL
§14. Postanowienia końcowe
§ 1
Definicje
Określenia użyte w Regulaminie dla Klienta Detalicznego portalu ZBUDUJMY.pl oznaczają:
§2
Składanie zamówienia
§ 3
Realizacja zamówienia
Klient o swoim wyborze z pkt 6 powinien poinformować Sklep partnerski. W przypadku, gdy Klient nie poinformuje Sklepu partnerskiego o dokonaniu wyboru zgodnie z pkt 6, w ciągu 7 dni –– jego zamówienie jest anulowane w całości. Zarządca i Sklepy partnerskie mają prawo kontaktować się z Klientem oraz weryfikować jego dane, celem potwierdzenia złożonego przez niego zamówienia. Towar zamówiony przez Klienta dostarczany jest za pomocą firm kurierskich. Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę towaru. Cennik usług przewozu towarów dla Sklepów partnerskich korzystających z firmy kurierskiej, rekomendowanej przez Zarządcę znajduje się na stronie Portalu ZBUDUJMY.PL. Niektóre Sklepy partnerskie mogą posiadać własny cennik kosztów transportu. W takim przypadku Klient powinien dokładnie zapoznać się z cenami usług przewozu towarów Sklepu partnerskiego, podanymi na stronie Sklepu partnerskiego w Portalu ZBUDUJMY.PL. Przesyłka zamówionych towarów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej po zaakceptowaniu kosztów dostawy. Koszty dostawy towaru oraz ewentualne koszty ubezpieczenia przesyłki ponosi Klient. Przy każdym towarze podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia, jednak termin ten jest szacunkowy i nie stanowi podstawy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec Sklepu partnerskiego, Zarządcy oraz Partnerów biznesowych. Stanowi on wyłącznie informację, ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i jego wysyłki. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w razie płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. W przypadku złożenia jednego zamówienia obejmującego towary z różnych Sklepów Partnerskich, termin otrzymania przesyłki liczony jest dla każdego towaru oddzielnie, zgodnie z procedurą wysyłkową danego Sklepu partnerskiego. W przypadku realizacji kilku zamówień Klienta w jednym lub kilku Sklepach partnerskich, zastrzeżona jest możliwość do dokonania oddzielnych przesyłek poszczególnych towarów. W razie nie odebrania zamówionego towaru przez Klienta, może on zostać obciążony przez Sklep partnerski kosztami jego przewozu i przechowywania. Zamówienia składane na towary z grupy wyroby budowlane elewacyjne, ogrodzeniowe, szlifowane są to tzw." Zamówienia Indywidualne" i różnią się od zwykłej sprzedaży prowadzonej przez Portal ZBUDUJMY.PL a mianowicie:
§4
Cena towaru
§5
Formy płatności
W przypadku niektórych rodzajów towarów, Sklep partnerski zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności, poprzez wskazanie preferowanej metody płatności.
§ 6
Ochrona danych osobowych
§7
Reklamacja
Zazwyczaj reklamacja w Sklepie partnerskim powinna dotyczyć:
Zapis zawarty w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu nie wyłącza uprawnień Klienta do skorzystania według własnej woli z przysługujących mu roszczeń z tytułu gwarancji lub niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. W innych przypadkach należy skorzystać z uprawnień przyznanych w dokumencie gwarancyjnym. Klient ponosi odpowiedzialność za zgłoszenie wady towaru, która nie występuje. W takiej sytuacji Sklep partnerski ma prawo żądać od Klienta równowartości poniesionych kosztów związanych z ekspertyzą towaru oraz transportem. Towar bezzasadnie zareklamowany odesłany zostanie również na koszt Klienta. Za dzień zgłoszenia reklamacji uważa się dzień dostarczenia reklamowanego towaru do Sklepu partnerskiego. Ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji przez Sklep partnerski wynosi 14 dni od chwili otrzymania zareklamowanego towaru. Jednak niektóre Sklepy partnerskie są zobowiązane do wysłania reklamowanego towaru bezpośrednio do producenta, bądź importera. W związku z tym okres rozpatrzenia może zostać wydłużony o czas potrzebny na dokonanie niezbędnych czynności reklamacyjnych. Rozpatrzenie reklamacyjne jest dokonywane wyłącznie przez Sklep partnerski i polega na:
Sklep partnerski nie przyjmuje przesyłek z reklamowanym towarem, odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi, chyba że jego reklamacja zostanie uwzględniona przez Sklep partnerski. Towar musi zostać zabezpieczony tak, aby w czasie przewozu nie uległ zniszczeniu, ponieważ towar uszkodzony nie podlega reklamacji. Reklamowany towar należy odesłać na adres wskazany przez Sklep partnerski. Prosimy o nie wysyłanie przesyłki z reklamowanym towarem na adres Portalu ZBUDUJMY.PL.
§8
Gwarancja
Zasady i czas gwarancji na zakupione za pośrednictwem Portalu ZBUDUJMY.PL towary są określone w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do zakupionego towaru. Udziela jej sprzedawca, importer lub producent. Większość gwarancji towarów realizowanych jest bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się w dokumentach gwarancyjnych albo na stronach internetowych producentów. Ponadto zawsze istnieje możliwość reklamacji towaru w Sklepie partnerskim, za pomocą właściwego formularza zwrotu.
§9
Zwrot zakupionego towaru do sklepu bez podania przyczyny
Zwracany towar, należy wysłać na adres Sklepu partnerskiego, w którym został zakupiony. Prosimy pamiętać, iż wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru ponoszone są przez Klienta. Sklep partnerski nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Jeżeli odstąpienie od umowy przez Klienta okaże się bezpodstawne, nie podlegający zwrotowi towar zostanie odesłany przez Sklep partnerski na koszt Klienta (opłata wg cennika kosztów wysyłki Sklepu partnerskiego). Zwracany towar należy odesłać na adres Sklepu partnerskiego. Prosimy o nie wysyłanie przesyłki ze zwracanym towarem na adres Portalu ZBUDUJMY.PL.
§10
Prawo klienta do nie przyjęcia towaru w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych
Wyłącznie prawidłowo sporządzony, a następnie podpisany przez kuriera i Klienta protokół szkody, może stanowić podstawę uwzględnienia przez Sklep partnerski roszczeń Klienta z niniejszego tytułu. Proszę pamiętać, że istnieje prawo zgłoszenia uzasadnionych zastrzeżeń co do treści sporządzonego przez kuriera protokołu, które on ma obowiązek w nim zamieścić. Sprawdzenie opakowania przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu. Prosimy pamiętać również, że przyjęcie towaru uszkodzonego mechanicznie skutkuje utratą gwarancji oraz prawa do reklamacji z tych przyczyn.
§11
Prawa autorskie
§ 12
Wypowiedzi klientów
W razie bezprawnych działań Klienta - Zarządca zastrzega sobie prawo do zablokowania lub usunięcia jego konta.
§13
Wyłączenie odpowiedzialności zarządcy portalu ZBUDUJMY.PL
§14
Postanowienia końcowe
Internetowe Portale grupy ZBUDUJMY.PL, dostępne pod adresami: www.zbudujmy.pl, www.kominy.pl, www.ocieplenie.pl, www.ogrzewanie.pl, www.ogrodzenie.pl, www.ogrodowy.pl, www.osprzet.pl, www.wykonczenie.pl, www.wykonawstwo.pl, stanowią własność INTERNET CODE Sp. z o.o. ul. św. Rocha 4A, 35-330 RZESZÓW NIP: 8133784476 REGON: 380590910 KRS: 0000737486
Powyższy adres nie jest adresem do przesyłek zwrotnych, reklamacyjnych lub dotyczących wymiany towarów.
© 2004 - 2024 Internet Code Sp.z o.o.. grupa pasaży: zbudujmy.pl